niedziela, 9 czerwca 2013

Porcelanowe korale

Witam

Często przy zakupie korali, sznurków czy innych materiałów, nie mam gotowej wizji tego, co chcę uzyskać. Tym razem było inaczej. Od pierwszego rzutu oka spodobały mi się porcelanowe kulki leżące na wystawie. Stwierdziłam, że będą rewelacyjnym dodatkiem do białych bluzek koszulowych. Od razu po powrocie do domu zajęłam się nawlekaniem porcelany i wiązaniem supełków. Mała rzecz, a cieszy. Po kilkunastu minutach korale były gotowe.



Potwierdzam, że korale faktycznie rewelacyjnie komponują się z koszulowymi bluzkami. A skąd to wiem? Bo ten egzemplarz został zakupiony bezpośrednio z mojej szyi. Na fali zainteresowania zrobiłam jeszcze kilka podobnych.

 
Fajne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRAWA AUTORSKIE

Projekty biżuterii, zdjęcia i teksty umieszczone na tym blogu, podlegają ochronie prawnej zgodnie z Ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.) są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich powielanie i kopiowanie.