wtorek, 4 czerwca 2013


Witam serdecznie


Tworzeniem wyrobów hand made zajmuję się od kilku lat. Przygodę rozpoczęłam od szydełkowania. Oryginalne serwety i obrusy znalazły swoje miejsce zarówno na moich stołach, jak i na stołach przyjaciół. Później wciągnęło mnie tworzenie i projektowanie biżuterii. Zapełniłam po brzegi własny kuferek z biżuterią oraz spełniłam kilka marzeń znajomych miłośniczek błyskotek. Dla małej odmiany wróciłam do muliny, tym razem w postaci haftu krzyżykowego. I tak jak w przypadku szydełkowania i biżuterii, obrazy pojawiły się nie tylko na moich ścianach, ale też w domu rodziny i przyjaciół.


Odkryciem ostatnich dni jest sutasz, w którym będę stawiać pierwsze kroki.


Po kilku latach tworzenia dla siebie i najbliższego otoczenia, postanowiłam podzielić
się z szerszą widownią moimi dziełami.


Serdecznie zapraszam do oglądania oraz komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRAWA AUTORSKIE

Projekty biżuterii, zdjęcia i teksty umieszczone na tym blogu, podlegają ochronie prawnej zgodnie z Ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.) są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich powielanie i kopiowanie.