sobota, 25 stycznia 2014

Haft krzyżykowy – bzy


Jeśli o czasie dziergania serwetki pisałam ‘kilka długich wieczorów’, to nie wiem, jak określić czas, który poświeciłam na wyhaftowanie tego obrazka. Wzór to gotowa kanwa z kolorowym tłem.

 




Dodatkowym motywatorem był deadline w postaci świąt Bożego Narodzenia, ponieważ obrazek był gwiazdkowym prezentem dla siostry. Poza jego wyhaftowaniem, zależało mi na znalezieniu ładnej ramki. A to wcale nie jest takie łatwe, jak się wydaje.
 
 
 
 Jak widać, nie jest to haft klasycznie krzyżykowy, tylko półkrzyżykowy. Jest szybszy w wykonaniu, a przy użyciu grubszego kordonku tło z kanwy i tak nie jest widoczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRAWA AUTORSKIE

Projekty biżuterii, zdjęcia i teksty umieszczone na tym blogu, podlegają ochronie prawnej zgodnie z Ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.) są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich powielanie i kopiowanie.