sobota, 26 października 2013

Decoupage - stojak na kieliszki


Witam,
 

Dostałam kilka lat temu fajny prezent – drewniany stojaczek z kieliszkami. Bardzo fajna rzecz, niestety, rzadko wykorzystywana, ponieważ % prawie nie piję (zazwyczaj jestem kierowcą). Stał sobie na półce i w zasadzie tylko się kurzył. Postanowiłam to zmienić. Oczywiście nie przez częstsze picie ;), ale przez zmianę kurzołapa w prawdziwą ozdobę.
 



Operację rozpoczęłam od przetarcia całości drobnoziarnistym papierem ściernym, aby pozbyć się wszelkich nierówności i drobnych drzazg. Następnie stojak został kilkukrotnie pomalowany jasnobeżową farbą, na którą nakleiłam lakieroklejem serwetkowy wzór  w winogrona – kojarzą mi się z %. I to wszystko. Cała praca, od przeszlifowania stojaczka, do postawienia gotowego na półce, zajęła mniej więcej godzinę.
 
 
Mała rzecz, a cieszy. A co śmieszniejsze, nagle wszyscy goście zaczęli zwracać na niego uwagę J

 
Z takiej prespektywy można go oglądać, gdy wypije się kilka kolejek %

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRAWA AUTORSKIE

Projekty biżuterii, zdjęcia i teksty umieszczone na tym blogu, podlegają ochronie prawnej zgodnie z Ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.) są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich powielanie i kopiowanie.