czwartek, 24 października 2013

Czerwono - czarna bransoletka


Witam

Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak dużo dziwnych rzeczy można znaleźć, robiąc porządki na komputerze. Szczególnie, jeśli gromadzi się pliki od momentu zakupu laptopa. Ale ma to też swoje dobre strony, ponieważ znalazłam zdjęcia biżuterii, która już ‘poszła w świat’.



 

Jak patrzę na to połączenie czerwonego z czarnym, to mam ochotę zrobić sobie coś podobnego. Może złożonego z kilku sznurków? Muszę koniecznie zajrzeć do sklepu z akcesoriami do biżuterii, bo w domu nie mam tego typu koralików. Gdybym miała robić ten komplet dziś, to na 100% kolczyki wyglądałyby inaczej. Tak sobie pomyślałam, że mogłyby być też dłuższe, ale złożone z kilku żyłek. Coś w TYM stylu.

Jeśli ktoś nie lubi wstawać o wczesnym poranku, to może zachęcę go do tego poniższym zdjęciem?
 
Pstryknięte na szybko (miałam dosłownie kilka minut na doprowadzenie się do stanu, w którym można pokazać się ludziom na oczy, i nie przewidziałam nawet 5 wolnych sekund, na robienie zdjęć), nieostre i niedopracowane. Ale jestem pewna, że gdybym specjalnie obudziła się wcześniej z zamiarem robienia zdjęć wschodu słońca, to na pewno nie trafiłabym na taki widok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRAWA AUTORSKIE

Projekty biżuterii, zdjęcia i teksty umieszczone na tym blogu, podlegają ochronie prawnej zgodnie z Ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 904, z późn. zm.) są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich powielanie i kopiowanie.